joi, 24 martie 2016

Fii o bucurie pentru tine însuți


Buddha spunea: Fii o lumină pentru tine însuți! Aș mai adăuga: Fii o bucurie pentru tine însuți! Caută în adâncul ființei tale motive de dragoste și respect față de sine, caută printre lucrurile aparent mici, pentru că acolo vei găsi măreția Divinității ce locuiește în tine! Nu te mai uita la chipul pe care ți-l arată oglinda,  la titluri sau recunoașterea oamenilor! Majoritatea celor cu care te-ai întâlnit în viața aceasta au avut o înțelegere redusă și nu s-au preocupat aproape deloc de evoluție. Recunoaște că și tu ai făcut la fel, dar în acest moment, chiar în această clipă, încearcă să-ți îndrepți coloana vertebrală.
Rudele ți-au oferit lecții de comportament la care tu păreai mereu corigent, șefii au fost mai întotdeauna  poruncitori și te-au amenințat mai mult sau mai puțin voalat, psihologii ți-au dat indicații care de care mai prețioase, dar puțini s-au apropiat de adevărul inimii tale. Iar acest adevăr este următorul: toate cuvintele sunt literă moartă dacă conștiința și energia ta este blocată în sferele joase! În spatele unor porți de plumb stă sufletul tău închis și nimeni nu-i poate vedea lacrimile! De aceea tu mai înainte de toate caută să deschizi ușa acestor planuri joase și încearcă să te ridici în cele înalte.
Astfel se ajunge la Kundalini - arta transformării întunericului în lumină și a slăbiciunii în putere. Ai luat ca pe un amănunt această învățătură și i-ai crezut doar pe cei care te-au îndemnat spre gândire și cuvinte înflorite, devenind pe nesimțite adeptul acestei monstruoase căi psihologice care zăpăcește cumplit astăzi lumea.
Nu de mult am citit pe un site de socializare o chemare la întâlnirea cu un scriitor care părea să promită foarte multe. Printre cei care făceau comentarii pro și contra mi-a atras atenția cuvintele unui om foarte descurajat care sunau cam așa: „Dar pe mine cine mă învață cum să-mi recapăt încrederea în sine după stricăciunile ce mi le-a făcut un fals maestru?”
I-aș răspunde următoarele: Doar sinele tău te poate învăța! Ai nevoie însă de multă energie ca să te ridici din lumea joasă a fricii. Conectează-te cu Dumnezeu prin această minunată proprietate numită lumină și acceptă-l ca unic maestru. Luptă pentru viața ta, deschide-te cu dragoste către lumea întreagă, dar nu-i mai lăsa pe ignoranți să-ți dea lecții. De fapt aceștia nu sunt  decât formele materializate ale slăbiciunilor și ignoranței din tine. Căderea la dispoziția simțurilor este la fel de firească ca și gravitația, evoluția spre ființa ta reală presupune însă luptă împotriva curentului și efort.
A căuta printre lucrurile aparent mici motive de respect față de sine este o idee foarte bună. Trezirea este un șoc care nu poate să reziste în această lume fără o imensă energie. Nu te mulțumi doar cu un impuls trecător; mulți oameni se opresc la atât și cred că au cunoscut Divinitatea. Energia care te-a trezit trebuie sa rămână mereu activă, să crească și să te conducă neabătut înainte.
Îmi amintesc că la începutul trezirii mele spirituale simțeam Energia Kundalini prin coloana vertebrală ca și cum aș fi fost electrocutat. Acesta e un semn sigur că ea urcă spre soarele care se conturează în creierul uman.
Eu nu mă adresez în acest articol celor abia veniți în subregnul uman, ci mă adresez celor deja pregătiți, plini de durere și lacrimi, cei care au cunoscut de nenumărate ori înfrângerea, care au experimentat până la refuz penibilul și stupidul, care au fost dezamăgiți de milioane de ori de falsitatea societății umane, care au fost părăsiți de rude și prieteni, care au meditat și au pătruns în cele mai adânci smârcuri ale firii; doar lor mă adresez și doar pe ei pot să-i ajut. 
Fiți o lumina pentru voi înșivă, în cel mai propriu sens al cuvântului, prin trezirea Energie Kundalini - Energia Telurică a Pământului. Când această energie și Energia Cerului se unesc în creierul uman se produce minunea de a deveni conștient de Sine. 
Fiți o lumina pentru voi înșivă, în cel mai propriu sens al cuvântului, prin trezirea Energie Kundalini! Fiți o bucurie pentru voi înșivă dacă ați ajuns aici, fiindcă vă așteaptă sărbătoarea uniunii cu Ființa, pacea și puterea pe care nu le-ați găsit nicăieri printre firele de praf ale lumii acestea.


***

PS. 
Deși știu că ideile mele nu pot fi populare deoarece solicită controlul simțurilor, austeritate și un efort constant pentru dezvoltarea cunoașterii de sine îmi fac datoria față de viață și încerc să le fac cunoscute. Dacă credeți că merită și sunt în asentimentul dumneavoastră vă rog să le distribuiți prin e-mail, WhatsApp sau rețelele de socializare către prieteni. Toate blogurile și articolele mele vă stau la dispoziție. 

Dincolo de observațiile mele mai puțin conformiste rezultate din contemplarea lumii cu proprii mei ochi și nu ai altora, în toate scrierile mele există invitația spre un mod de viață sănătos însoțit de autocontrol și înțelepciune. Ori de câte ori văd oameni în jurul meu care își trăiesc viața cu inconștiență, consumând cu preponderență alimente de origine animală, emoțiile negative mă lovesc cu putere și nu mă simt bine deloc. Tot ce-mi doresc în acele momente este să plec cât mai departe de oameni pentru a nu mai avea sub ochi chipul inconștienței. Din fericire speranța și răbdarea îmi vin mereu în ajutor și nu pot concepe o izolare permanentă de ei.

Cea mai importantă proprietate a plantelor este că ele păstrează lumina chiar și după ce sunt recoltate. Alimentația exclusiv pe bază de plante contribuie semnificativ de dezvoltarea abilităților spirituale ale omului dar nu este suficientă. Pentru o evoluție reală către conștiința de Sine (sau conștiința Divină) mai e nevoie în egală măsură de meditație și rugăciune.

Totul în această viață se rezumă la o alegere. Prin alegerea unui mod de viață sănătos puteți evita multe regrete viitoare. 

Nu vă distrugeți de dragul poftelor! Distrugeți poftele de dragul sinelui!